ulrika dillner.

Daily dose

Jobbar å jobbar å jobbar. Gör faktiskt inget annat. Annat än att gå några minuter till lägenheten, kanske sova en stund, fastna vid mobilen och sedan lägga sig igen. Det är så skönt att bo så nära jobbet nu när jag tar över min brorsas lägenhet i Kungälv. Bara en etta, men helt okej för mig! Nu kan jag ha hem folk på mys och har närmare till stan, enklare att ta mig dit då jag även bor ett stenkast ifrån grön express. Hur bra?!
Det är sjukt mycket på jobbet nu under semestertiden, bryter ihop snart känner jag. Ont överallt, stressad och övertrött ständigt. Blir ju bitter på allt haha. Men jag tänker att det är dags att ta tag i aktiviteterna nu. Börja röra på fläsket, göra bibeln till daglig läsning och träffa lite fler folk! Bada. Är så sugen på att bada, haha. Jaja, end of this little story. Dags att natta, upp å baka bröd imöra! Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress