ulrika dillner.

Nystart

Otroligt att det redan är augusti!! Snart börjar det om eller på nytt för många. Även för mig som skall gå bibelskolan. Så taggad, svårt att förstå just nu vad detta året kommer att ge mig men jag vet att det kommer förändra mitt liv. Till det bättre. Precis vad jag längtat efter!

Hade en bra vecka i slutet på juli i alla fall! Det är mycket på jobbet men vi börjar så smått komma i fas tror jag. Kollegorna är gryyymma iaf så får skratta massor varenda dag, vilket är guld!!

Jag käkade middag med Felicia och gick på systemet, ordnade oss och åkte på förfesthäng hos en kompis med massa vänner innan vi drog till hatten. Premiär för mig, haha, det var trevligt. Stannade dock inte som de andra då jag skulle upp å jobba men man har ju nära hem nu!

I helgen åkte jag till Falköping och hälsa på Ellen i hennes fantastiska hus!! Vi blev bjudna på fest med vattenpipa och grejer och gick på stan för det var cruising just då. Mycket folk, en väldigt trevlig kväll var det. Vaknade upp i skönaste sängen innan hon bjöd på godaste frukosten!

Premiärlagade middag igår efter jag vart på stan och inhandlat lite behövligt. Längtar tills brorsan flyttat ut det sista så vi kan städa upp och jag kan börjar inreda. Bästa som finns!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress