ulrika dillner.

BRÅVALLA 2016
Hade med mig 3 supertjejer till Bråvalla i år! Det var så härligt och roligt att komma iväg i år! Jag saknade det alldeles för mycket förra året då jag inte hade tid att gå. Vi hade det så bra! Mycket fnitter och dans. En del regn men också fina soltimmar! Jag var så sjukt nöjd med konserterna i år!
Jag och Julia tog bilen från oss, hämtade upp Julia och Ellen på vägen. Ett Maxstopp och inköp av godis, dricka och chips så man hade något att snacksa till drickan i tältet.
Inledde med älskade Timbuktu. Skönsång och mycket dans!
 Premiärshoten för mig och Ellen!
 FANTASTISKA Maja Ivarsson med hennes band. Älskar henne. Så ball!
Soldans!
Tänkte först.. äh, vi ser väl någon låt av Wiz Khalifa men det var sådant sjukt bra drag där så vi blev kvar hela konserten och dansade en massa. Faktiskt riktigt gött!
Macklemore var också mäktigt, en av mina favoriter till Bråvalla. Tyvärr väldigt kallt och regnigt den kvällen så vi gav oss efter några låtar. Men wow, vilken man! Så SJUKT grym! Fick höra min favoritlåt när jag hade lagt mig för att sova i tätet i alla fall, haha.
<3333
Miike Snow. Helt AMAZING. Mitt favoritband, lätt en av de två favoriterna på hela festivalen. Massa sång och go dans tillsammans med lika intresserade människor! Likadant på The 1975, helt MAGISKT. Så glad att jag fått se de banden!
Å jag gapade till tjejerna att hallå vi måste ju bara ta någon bild med en kändis så det vart Albin Myers när han drog förbi med en öl i handen, haha.
Allting avlsutades med Maggio. Fantastiska människa. Har tappat räkningen om hur många gånger jag sett henne men det är alltid lika bra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress