ulrika dillner.

slutet på mars
Haft en fin vecka. Såg inte fram emot den förra söndagen då jag hade arbetstid måndag till lördag. Veckan blir så seg, men så är livet nu när man börjar bli vuxen. Jobbet går bra, jag trivs väldigt bra med mina arbetskompisar ändå. Ingen och inget är perfekt, så är det. Men jag försökte fylla eftermiddagarna med grejer att göra. Jag hängde med Julia till syrran som blev fin i håret. Hade det mysigt hos kusinerna. Fick sitta ner hos dem, äta middag och prata. Gick en lång promenad i det härliga vädret. Fikade med fanny och klaris samt hade ett lyckat kalas för brorsan i fredags. Vi gjorde marockansk plockmat, vilket var himlen för det första!! Käkade tårta och hade det allmänt mysigt, fick umgås med dem jag älskar som mest. Och det var ännu en vecka i livet. Våren har även visat sig mer och mer. Det börjar bli ljusare ute, gudskelov.
Fantastiskt himmel på promenaden.
Jag är ledig idag & imorgon och nästa vecka är det våffeldagen samt påsk!! Lycka!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress