ulrika dillner.

sunny
Söndagen spenderade jag mestadels med mamma i kyrkan och flyttade grejer från stora lägenheten till den lilla. Jag längtar efter att få fortsätta sätta händerna i det där, det är ju så roligt att inreda! Måndagen bjöd på sol och mamma och pappa var också lediga! Vi var ute i princip hela dagen och vårstädade i trädgården. Också så roligt! Kratta undan gammalt, slänga massa skit som legat bakom huset i flera år nu, rensa rabatter, kratta grus ah you know. Bara sådana grejer som en viss Ulrika i denna åldern gillar, haha.
Igår jobbade jag och gick på ett föredrag i kyrkan med Carro. Idag är det jag som står vid ugnarna på jobbet, roligare nu när man börjat komma in i det! Ikväll ska jag mot stan och gå på en musikafton på Carro skola. Kul! Avundsjuk på musiklinjen!
Well, well, hoppas eran vecka rockar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress