ulrika dillner.

20
I måndags blev jag överraskad av mina tjejer som ett förfirande till min 20-årsdag som inföll i onsdags. Helt underbart och knäppt på samma gång. Jag trodde att jag å fanny skulle fika men då dyker 5 tjejer upp, bjuder mig på en sjuk tacosmiddag och en fin present. Så underbara!!
I onsdags då fyllde jag 20 bast. Så gammal nu, men så pluttig haha.
Hade en bra dag på jobbet och bjöd till kalas för familjen. Gjorde en chokladmoussetårta i en ny tårtform jag fått.
 Erkänn ballt utseende? Sådär rundad!
Hade en jättebra dag i varje fall.
Idag är det fredag igen och jag är påväg till stan för lite aw med bagarkompisarna. Ska kika efter fanny på hennes bal och sedan bjuden på fest ikväll. Helgen bjuder annars på Göteborgsvarvet och brorsan är hemma ifrån USA.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress