ulrika dillner.

hatkärlek till lediga dagar
Fantastiskt att vara ledig, speciellt när det är så vackert väder som det är just nu men jag låser mig så lätt på lediga dagar. Känner en sådan hatkärlek. Det börjar med att jag får ångest när klockan passerat 9 och jag fortfarande inte är på benen. Jag är ledig liksom? Chilla lite! Skönt att få komma upp tidigt, har ju en sådan dygnsrytm nu när jag börjar halv 6. Men när det är helg eller lediga dagar måste man ju få sova ut och mysa bara. Innan älskade jag om jag fick sova till 10 åtminstone. Inatt sov jag i lägenheten för första gången faktiskt, himla mysigt. Har inte fått igång tvn än dock, men sysselsatte mig med att handla, snacka med folk, lyssna på musik och gå promenad. Imorse gick jsg till affären för att köpa till lite grejer till frukosten. Fruktansvärt trevligt. Men nu är klockan 13 och jag har panik haha. Är så himla inspirerad till att inreda och göra massa grejer men det går liksom inte. Jaja, det går bli en kaffe nere på Flora kanske innan jag drar till stan. Puss påre!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress