ulrika dillner.

The past days

Ah men som ni ser är jag sämst på att blogga. Vet inte hur många dagar jag planerat att göra ett inlägg men aldrig kommer till skott. Sist jag bloggade var veckan innan vi åkte till klövsjö. Vilket var grymt! Så himla skönt att komma hem! Vi jobbade med stugan vi har där uppe, träffade bekanta och käkade på grannarnas gårdsbryggeri- & restaurang. Annars har livet bara rullat på! Vart på Ikea och göksäter för att inhandla och få lägenheten klar! Aldrig blir man ju klar men för att få till det så man trivs! Jobbat lite. Vart ute med vänner. Hängt med Karl på stan! Träffade fina kompisgänget här om kvällen. Guld!

Bibelskolan har dragit igång så det är större delen av min vardag just nu! Finns så mycket jag vill berätta men det får gå till ett helt inlägg, efter lägret nästa vecka tänker jag! Träffat fantastiska livsvänner redan nu och är så glad att få dela guds ord med dem. Så tacksam!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress